مییییین کالی.

وب جذابه عالم!

مییییین کالی.

وب جذابه عالم!

مین کالی هستم یه جذاب لعنتی!
همون کسی که جین دنبالشه تا یه جذاب تر از خودش ببینه:]
و همچنین یه نویسنده ی زیرزمینی که هیچکس تاحالا بوکاشو نخونده:>

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

آشنا شیم^^

شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۲:۱۵ ب.ظ

 

های یوروبون^^

مین کالی هستم 16 سالمه

 

کیپاپر دست دوم و یه نویسنده ی زیرزمینی که اکسو هارو میریزه تو بی تی اسا

فندوم اصلیمم آرمیه:]

یه تهگی شیپر که همه چی شیپ میکنه حتا چانگی:}

و به شدت علاقه داره که با همتون دوست شه=)

 

حالا معرفی کنین بشناسیم همو:>

 

 

  • ۰۰/۰۷/۱۰
  • min kali

نظرات  (۳)

سلااامممم اونییی ای که نمیشناسمتتتت مثلااا

من لیلیمممم(چقدم نمیشناسیییی)

۱۵ سالمخههههههه ( توهمممم ننمیییدونییی)

و هر جوننن دلیییی بحوااااددددد یاهات زیادی صمیمی شه

تکرار میکنم زیادی

دوست اشکال نداره

زیادی صمیمی شهههه کلشووو میکنمممممممممممممم:))))

پاسخ:
اووووووووو خوشحالم که دوباره باهات آشنا شدم دونسنگی که جدید باهاش آشنا شدم مثلااااااا

  • BAD QUEEN +اومای دختر ترشیده و منحرفم مهدیس😂
  • سلاممممم من پانته آم و 17 سالمه 

    پاسخ:
    سلااااام پانته‌آ 
    خوشبختم:>
  • 🖕🔪Fuck Yourself🖤
  • سلام 

    تارا بیدم 

    ۱۵ سال 

     

    وبمو فالو کن فالو میشی

    پاسخ:
    سلم تاراااااا
    عاو خوشبختم:>>>>
    اووووکی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی